جمعه 7 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهمطالب ویژهتضمین شغلی و کاریابی برای دانشجویان علمی و کاربردی

تضمین شغلی و کاریابی برای دانشجویان علمی و کاربردی

در نمایشگاه دو روزه «کار و توانمندی‌های هنری» بسیاری از هنرجویان و دانشجویان این دانشگاه به منظور نمایش توانایی‌ها و مهارت‌های خود برای مخاطبان عمومی و به ویژه کارآفرینان و متقاضیان مهارت این جوانان در غرفه‌های اختصاصی حضور یافتند.

نمایشگاه دو روزه «کار و توانمندی‌های هنری» در تهران با حضور تعدادی از دانشجویان و هنرجویان و دانش آموختگان رشته‌های هنری و علوم انسانی به همت واحد ۴۸ دانشگاه جامع علمی و کاربردی ایران برگزار شد.

در این نمایشگاه بسیاری از هنرجویان و دانشجویان این دانشگاه به منظور نمایش توانایی‌ها و مهارت‌های خود برای مخاطبان عمومی و به ویژه کارآفرینان و متقاضیان مهارت این جوانان در غرفه‌های اختصاصی حضور یافتند.

در این نمایشگاه، دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ با شعار «علم-ایده-ایدئولوژی-نتیجه»، و با هدف آشنایی استادان، دانشجویان و دانشگاهیان با ظرفیت‌های یکدیگر (به منظور افزایش همکاری‌های میان رشته‌های هنری، ایجاد انگیزه)، به عرضۀ ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه به سازمان‌ها و مسئولان و کارآفرینان و متقاضیان مهارت‌ها پرداختند.

1fa99c8f-d7c4-4ea5-8bd8-5cba8e5f60b1

در حاشیه این نمایشگاه، سیدحسین آقا سیدمرتضی حسینی، رئیس واحد ۴۸ دانشگاه جامعه علمی کاربردی که متولی برگزاری این نمایشگاه بود، در زمینه برگزاری این نمایشگاه گفت: دستاوردها و مهارت‌ها و عملکردهای برگزیدۀ دانشگاه در ۱۴ غرفه در فضایی با مشارکت معاونت‌های دانشگاه در حوزه‌های اجتماعی، هنری، حسابداری و کسب کار، کارآفرینی، سینما به نمایش در آمد.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها