شنبه 1 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهحتما بخوانیدپیام دبیرکل سازمان جهانی کار به مناسبت روز جهانی جوانان

پیام دبیرکل سازمان جهانی کار به مناسبت روز جهانی جوانان

هونگبو گفت: بسیاری از جوانان آرزوی مشاغلی دارند که تأثیر مثبتی بر محیط زیست بگذارد و عدالت اجتماعی را در زندگی شخصی و اجتماعی تقویت کند.

به نقل از سازمان جهانی کار، گیلبرت هونگبو (دبیرکل سازمان جهانی کار) در روز جهانی جوان، بیانیه و پیامی قرائت کرد.

او در این پیام به جامعه جوان در جهان گفت: جوانان باید به مهارت‌هایی که برای اقتصاد سبز و همراستا با محیط زیست است، دست یابند. این باعث می‌شود که هم مشاغل خوبی پیدا کنند و هم جهان از نظر محیط زیستی به مکانی بهتر برای مردم زمین بدل شود.

وی افزود: در روز جهانی جوان، من با جامعه جهانی همدل می‌شوم تا تعهد و اقدامات جوانانی – که در تلاش هستند جهان را به مکانی بهتر برای مردم و سیاره تبدیل کنند – مورد تقدیر و تشکر واقع شود.

دبیرکل سازمان جهانی کار تاکید کرد: بسیاری از جوانان آرزوی مشاغلی دارند که تأثیر مثبتی بر محیط زیست بگذارد و عدالت اجتماعی را در زندگی شخصی و اجتماعی تقویت کند. در حالی که از نظر زیست محیطی جهان به سمت اقتصاد کم کربن پیش می‌رود، اجرای سیاست‌های «گذار اقتصادی عادلانه» می‌تواند تا سال ۲۰۳۰ بیش از هشت میلیون شغل بیشتر برای جوانان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: پیوند مهارت‌های مربوط به ایجاد اقتصاد سبز در کنار دسترسی به مهارت‌های دیجیتال و هنر کار با فناوری‌های جدید از قبیل هوش مصنوعی، انبوهی از مشاغل را در پیش پای جوانان قرار می‌دهد؛ مشاغلی که به‌عنوان «کار شایسته» حساب می‌شوند.

این مقام ارشد جهانی روابط کار تصریح کرد: ابتکار جهانی برای ایجاد مشاغل شایسته که در اختیار جوانان قرار گیرند، یکی از اهداف اصلی رهبری سازمان جهانی کار است. ما برای جوانان کار می‌کنیم و امیدواریم اهداف خود را در این زمینه محقق کنیم.

این منابع و تخصص چندین شریک متعهد به افزایش اقداماتی را که اشتغال جوانان را افزایش می‌دهد، گرد هم می‌آورد.

در ساختن آینده‌ای پایدارتر برای نسل‌های آینده به ما بپیوندید.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها