پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
spot_img
خانهورزشیحسینی: از آشتی نکونام و خطیر خوشحال شدیم

حسینی: از آشتی نکونام و خطیر خوشحال شدیم

دروازه بان استقلال گفت: اولش خیلی بد بود و یک ربع اول تمرکز لازم را نداشتیم که به تعطیلات لیگ برمی گردد.

حسینی: از آشتی نکونام و خطیر خوشحال شدیم

سیدحسین حسینی بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل هوادار تهران در جمع خبرنگاران  اظهار داشت:  خدا را شکر توانستیم برنده شویم و به بازی برگردیم و یکی از بردهای دلچسب استقلال را در این چند سال رقم زدیم . بانوان هم درورزشگاه حضور داشتند  اتفاق خوبی بود و امیدوارم هفته های بعد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال حاضر نیستند از ورزشگاه آزادی به جایی دیگر بروند و میزبان باشند، گفت: مطمئنم اگر ما هم آسیایی بودیم، بخاطر ما تیم دیگر قبول نمی کرد در جایی دیگر بازی کنیم. زمین خوب است و در شهرک اکباتان هم بازی کنیم بازی بیرون از خانه محسوب می شود. چمن ورزشگاه خوب شده است.

حسینی در مورد کاهش قراردادهای ملی پوشان استقلال،  گفت: قانون سقف بودجه ای که گذاشتند درست نبود و از آنطرف کاهش سهمیه بازیکنان هم کار درستی نبود  خیلی بازیکنان از لیگ برتر بیرون ماندند و فکری درست و حسابی  پشت این قضیه نبود و هر بازیکنی هر جور می تواند به باشگاه کمک کند و من هم در ابتدای فصل هم به باشگاه کمک کردم تا جایی که توانستم و امیدوارم تعاملی بین بازیکنان و باشگاه باشد تا سقف را رعایت کنند.

وی در مورد عملکرد خودش گفت: اولش خیلی بد بود و یک ربع اول تمرکز لازم را نداشتیم که به تعطیلات لیگ برمی گردد و بعد خدا را شکر برگشتیم و کادرفنی صحبت های لازم را انجام دادند.

دروازه بان استقلال درمورد مشکلات تیم گفت: قبلا هم گفتم از آشتی نکونام و خطیر خوشحال شدیم زیرا ذهن بازیکن درگیر می شود و فصل گذشته همین مسایل روی کار تیم تاثیر گذاشت و خدا را شکر رابطه خوب شده است.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها