جمعه 7 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهورزشیرضاوند: ۵۰ درصد از طلب پارسال به بازیکنان پرداخت نشده

رضاوند: ۵۰ درصد از طلب پارسال به بازیکنان پرداخت نشده

بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به آفساید بودن گل سوم تیمش گفت: به نظر من این توپ آفساید حساب نمی‌شود چرا که توپ مرده به گل رفت.

رضاوند: ۵۰ درصد از طلب پارسال به بازیکنان پرداخت نشده

استقلال و هوادار امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ شاگردان نکونام به پایان رسید.

آرش رضاوند، بازیکن تیم فوتبال استقلال‌ پس از این پیروزی گفت: خدا را شکر توانستیم پیروز میدان باشیم. به نظرم این برد برای هواداران است چرا که با وجود آنها توانستیم به این پیروزی برسیم. موفق شدیم بازی دو بر صفر باخته را سه بر دو پیروز شویم و یک بازی خوبی را انجام دادیم که هم هوادار لذت برد و هم افرادی که از تلویزیون این بازی را تماشا می‌کردند.

او در خصوص شرایطی و بدهی‌های باشگاه گفت: بدهی‌ها همچنان باقی مانده است. فعلاً تمرکزمان روی بازی‌ها است و سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم تا مسئولان مشکلات را حل کنند. به اعتقادم اگر امروز هواداران در ورزشگاه حضور نداشت این نتیجه رقم نمی‌خورد چرا که بازی دو بر صفر باخته را هوادار کمک می‌کند که پیروز از میدان خارج شوید. انرژی که هواداران به ما دادن باعث شد که برنده دیدار باشیم.

او در واکنش به گل سوم استقلال که آفساید بود یا خیر؟ گفت: فکر نمی‌کنم در موقعیت آفساید بوده باشیم. فیلم بازی را ندیدم اما اگر آفسایدی باشد خیلی تاثیرگذار نبود چرا که نبوغ محمدی بود که از یک طرفی توپ را به طرف دیگر آورد و به گل رساند. به نظر من این توپ آفساید حساب نمی‌شود چرا که توپ مرده به گل رفت.

او در واکنش به اینکه آیا حاضر است از قراردادش کم کند یا خیر گفت: با توجه به شرایط موجود یک سری صحبت‌ها انجام شده است. هم باشگاه هم بازیکنان باید با همدیگر صحبت داشته باشند. ۵۰ درصد از طلب پارسال به بازیکنان پرداخت نشده است. امسال هم ۱۰ درصد دریافتی داشته‌ایم. واقع بینانه نگاه کنیم ۸ ماه در سال گذشته حقوق دریافت نکردیم. باز هم باید صحبت شود تا این مشکلات حل شود.

ما استقلال تهران هستیم!

او گفت: شنیدم که بازی‌های استقلال را می‌خواهند از ورزشگاه آزادی به کیش ببرند. باید بگویم که زمین امروز شرایط خیلی خوبی داشت. تیم ما استقلال تهران است. با احترام به شهرهای دیگر هوادارانمان در این شهر برای دیدار ما می‌آیند و در شهرهای دیگر اینقدر هوادار نداریم. از مسئولان خواهش می‌کنم که بگذارند در همین جا بازی کنیم.

رضاوند در واکنش به اینکه آیا به تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر؟ گفت: تمام تلاش خود را می‌کنم که خوب بازی کنم و به تیم ملی دعوت شوم. دعوت یا عدم دعوت من به نظر سرمربی بستگی دارد. تمام توان خود را می‌گذارم که به تیم ملی برسم.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها