شنبه 1 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهبازارفروش ۷۶۶ خودرو در مزایده ۲۴۶۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی

فروش ۷۶۶ خودرو در مزایده ۲۴۶۰ میلیارد تومانی اموال تملیکی

به گفته معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در مجموع قرار است حدود ۷۶۶ خودرو در مزایده به فروش برسد که ارزش پایه کارشناسی آنها برابر ۲ هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان است.

براساس اعلام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، قرار است کالاهای متروکه‌ای که در بنادر و گمرکات استان هرمزگان قرار دارند، توسط این سازمان به مزایده گذاشته شوند. در همین راستا 28 دستگاه خودروی سواری، سنگین، ماشین آلات راهسازی در مزایده های فوق العاده 580 مخصوص هرمزگان برای فروش قرار گرفت. همچنین مزایده شماره 581 نیز به منظور فروش وسایل نقلیه برگزار خواهد شد.

فروش 766 خودرو در مزایده 2460 میلیارد تومانی اموال تملیکی

سعید غلامی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در خصوص جزئیات بیشتر این مزایده گفت: مزایده شماره 580 از 24 مهر ماه آغاز شده و طی آن خودروهای در اختیار اموال تملیکی هرمزگان شامل خودروهای سواری، خودروهای سنگین و ماشین‌آلات راه‌سازی به مزایده می‌رسد. این مزایده شامل 28 خودرو سواری، ماشین‌الات راه سازی و ماشین آلات سنگین به ارزش 98 میلیارد تومان بوده است اما به سبب حکم قضائی مبنی بر اعاده خودروها، 15 پارت به ارزش 35 میلیارد تومان از مزایده خارج شده است.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها