چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهبازارتراکتور‌های سنگین بلاروسی دوباره به ایران می‌آیند

تراکتور‌های سنگین بلاروسی دوباره به ایران می‌آیند

رئیس سازمان توسعه تجارت از همکاری ایران و بلاروس برای تولید مشترک تراکتور و واردات تراکتور‌های سنگین بلاروسی به کشورمان در راستای دستیابی به افزایش مبادلات تجاری دو کشور تا ۴۰۰ میلیون دلار خبر داد.

ایران و بلاروس برای توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور برای رسیدن به عدد 400 میلیون دلار در دو سال هدف گذاری کرده‌اند. یکی از بخش های همکاری مقرر شده است که دور کشور در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی همکاری داشته باشند.

یکی از بخش های که برای توسعه همکاری های میان  ایران و بلاروس برنامه ریزی شده است، تولید مشترک تراکتور میان دو کشور برای تامین تراکتور مورد نیاز ایران و صادرات این محصول از کشورمان است.

تراکتور‌های سنگین بلاروسی دوباره به ایران می‌آیند

همچنین برنامه ریزی شده است که تراکتور های سنگین بلاروس که در گذشته نیز سابقه حضور در ایران داشته اند دوباره به کشورمان بیایند.

مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت به بلاروس سفر کرده در این ارتباط اظهار داشت: برای پرکردن خلاهای صنعتی، معدنی و کشاورزی ایران و بلاروس انجام شده است.

وی افزود: فعالیت در حوزه های معدنی، ماشین آلات معدنی و کامیون های بزرگ و همکاری مشترک در حوزه تولید تراکتور و صادرات از ایران و واردات تراکتور های از بلاروس از جمله برنامه ریزی های انجام شده است.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها