جمعه 31 فروردین 1403
spot_img
خانهفرهنگیتقدیر سردار شریفی از خانواده شهید مهران عزیزانی

تقدیر سردار شریفی از خانواده شهید مهران عزیزانی

سردار سرتیپ ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح به منظور تجلیل از مجاهدت شهدای مدافع حرم، به دیدار خانواده شهید مهران عزیزانی رفت.

تقدیر سردار شریفی از خانواده شهید مهران عزیزانی

سردار سرتیپ ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح روز گذشته 20 مهرماه 1402 به دیدار خانواده شهید مدافع حرم مهران عزیزانی رفت. سردار شریفی در این دیدار طی سخنانی ضمن تجلیل از مجاهدت شهدای مدافع حرم، خون پاک این شهیدان را بابرکت برشمرد و عامل نابودی شجره خبیثه تروریسم تکفیری داعش در سوریه و عراق خواند.

مسئول ایثارگران ستادکل نیروهای مسلح شهید عزیزانی را از جمله شهدای مجاهد و با بصیرت عنوان کرد و گفت: شهید عزیزانی با اینکه جبهه دوران دفاع مقدس را درک کرده بود و در این جبهه جهاد کرده و به درجه جانبازی نائل شده بود و برادرش نیز شهید این معرکه مقدس بود اما با هجوم تروریست های تکفیری به سوریه تاب تحمل نکرد و در جبهه دفاع از حرم با جانفشانی های خود مدال پرافتخار شهادت را بر سینه خود نصب کرد.

ایثارگران , شهدای مدافع حرم , شهدای دفاع مقدس , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,

در ادامه این دیدار سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی طی ارتباط تلفنی با خانواده شهید مجاهدت شهید مهران عزیزانی در جبهه دفاع از حرم و شهید رضا عزیزانی در جبهه دفاع مقدس ستود و آنان را ستارگان درخشان انقلاب اسلامی خواند. سردار سلامی همچنین ضمن گفتگو و احوال پرسی با همسر و نوه شهید عزیزانی خدمت به خانواده معظم شهدا را وظیفه خود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.

ایثارگران , شهدای مدافع حرم , شهدای دفاع مقدس , سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ,

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها