سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهفرهنگیآخر هفته تلویزیون با سیانور و غلامرضا تختی

آخر هفته تلویزیون با سیانور و غلامرضا تختی

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر این هفته در کنار پخش چند فیلم با حال و هوای مقاومت به یاد آتیلا پسیانی «غلامرضا تختی»، «سیانور» و «سرخپوست» را پخش می‌کند.

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «راه نجات»، «بازمانده»، «ابوزینب»، «سربازان کوچک»، «قناری»، «به خانه بازگرد»، «سی و سه روز»، «سه گلوله»، «فرحه»، «بانوی جنگجوی چانسی»، «خارج از قانون»، «قضاوت»، «نبوغ شگفت انگیز»، «هواپیماها»، «نفس بکش»، «شب بیست و نهم»، «خانه خراب کن»، «غلامرضا تختی»، «گاوچران‌ها»، «نجات سینما»، «سرخپوست»، «خانه خراب کن 2»، «سقوط»، «موجود»، «شش خرابکار در قطار»، «سیانور»، «پدر بزرگ ها»، «حالا می بینی»، «افسانه یک خرگوش ـ بلور آتش»، «پرنده های دوست داشتنی»،  «سربازان کوچک»، «خلیج فارس 2»، «یاکشا»، «یاس های وحشی»، «پدر آن دیگری»، «هرچه پیش آید» و «در جستجوی نمو» پنج‌شنبه و جمعه 27 و 28 مهرماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم تلویزیونی «راه نجات» به کارگردانی «راما قویدل»، پنج‌شنبه 27 مهرماه ساعت 23:30 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
این فیلم با بازی نادین سلامه و امانه والی؛ داستان مها، مربی مهربان و دلسوز پرورشگاه بهشت در غزه است. بین مها و بچه‌های پرورشگاه ارتباط عاطفی عمیقی وجود دارد که لحظه‌های شیرینی را رقم می‌زند، اما یک حادثه باعث می‌شود مها حافظه‌اش را از دست بدهد….

آخر هفته تلویزیون با سیانور و غلامرضا تختی

فیلم سینمایی «بازمانده» به کارگردانی «سیف‌الله داد»، جمعه 28 مهرماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
داستان فیلم با بازی سلما المصری، جیانا عید، بسام کوسا، جمال سلیمان و غسان مسعود؛ درباره اشغال شهر حیفا در سال 1948 در فلسطین اشغالی است؛ پزشکی به نام سعید همراه با همسرش و نوزادشان فرهان قصد سفر دارند. سعید، تروریست اسرائیلی به نام شمعون را که همبازی دوره کودکی‌اش بوده، در ایستگاه راه‌آهن با چمدانی حاوی بمب می‌بیند. شمعون قبل از انفجار می‌گریزد و سعید موضوع را به پلیس اطلاع می‌دهد. شمعون از سعید می‌خواهد که قبل از قتل عام مردم شهر، شهر حیفا را ترک کند. همچنین صفیه، مادر سعید به حیفا می‌آید تا فرزندش را به بهانه بیماری پدرش رشید، به ترک حیفا ترغیب کند. روزی که آن‌ها تصمیم به سفر گرفته‌اند، صهیونیست‌ها به حیفا هجوم می‌آورند و سعید و همسرش در قتل عام اهالی شهر کشته می‌شوند که …

شبکه دو و ابوزینب

فیلم تلویزیونی «ابوزینب» به کارگردانی «علی غفاری»، جمعه 28 مهرماه ساعت 01:25 بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
داستان این فیلم با بازی کارمن لبس، باسم مغنیه، عمار شلق، یوسف حداد و اغوب دوجرجیان به ماجرای مقاومت یک خانواده لبنانی در سال‌های اشغال این کشور به دست نیروهای رژیم صهیونیستی می‌پردازد و روایتگر ایثار و فداکاری مادر خانواده‌ای است که با تحمل رنج‌های فراوان، رازی را در سینه نهفته دارد و …

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها