جمعه 7 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهمطالب متفرقهچرا صرافی بایننس محبوب است؟

چرا صرافی بایننس محبوب است؟

یکی از معروفترین و محبوب ترین صرافی های خارجی که معاملات زیادی در لحظه در این صرافی انجام می شود و ارزهای زیادی را در خود جای داده است بایننس می باشد که بسیار دقیق می باشد. یکی از محبوبیت های بایننس به دلیل بالا بودن حجم معاملاتی می باشد که در بخش فیوچرز خود دارد و افرادی زیادی هستند که نیاز دارند ترید روزانه انجام دهند و به همین دلیل بایننس را در الویت خود قرار می دهند که از نظر تریدرهای حرفه ای بایننس بهترین گزینه می باشد.

برخی از ویژگی های صرافی بایننس را بهتر است بدانید چرا محبوب شده است. دقت کنید که برای ترید در صرافی های خارجی قبل از هر اقدامی برای ثبت نام باید اقدام به خرید آی پی ثابت کنید تا مشکلی در زمان ثبت نام و امنیت حساب شما پیش نیاید و این مورد را باید از یک صرافی معتبری مانند آذرفا اقدام کنید و سعی نکنید از ارائه دهنده های متفرقه و مدعی خرید کنید تا بعدا به مشکل بر نخورید.

ویژگی های صرافی بایننس

مجموعه‌ای بسیار زیادی از رمزارزها : صرافی بایننس دارای بیش از سیصد نوع رمزارز مختلف می باشد که کاربران این صرافی می‌توانند با آن‌ها  به ترید بپردازند. این مجموعه وسیع از ارزهای دیجیتال امکان دسترسی به تنوع بالایی از بازارهای ارزهای دیجیتال را به کاربران خود می‌دهد.

حجم معاملات بالا : به عنوان یکی از بزرگترین صرافی‌ها در جهان، بایننس حجم معاملات بالایی دارد. این موضوع به کاربران بایننس کمک می‌کند تا در زمانی کوتاه تراکنش‌های خود را انجام داده و به سرعت به ترید خود بپردازند. بخصوص که این حجم در قسمت فیوچرز بسیار کارآمد می باشد.

امنیت بالا : بایننس از تکنولوژی‌ها و مدیریت امنیتی پیشرفته استفاده می‌کند تا اطلاعات و حساب کاربران را محافظت کند. این صرافی دارای سیستم امنیتی دو عاملی است که حساب کاربری را در برابر دسترسی‌های غیرمجاز محافظت می‌کند.

دیگر ویژگی هایی که این صرافی دارد از نظر کاربرانش پشتیبانی فعال آنها و داشتن تنوع ابزارهای ترید می باشد که می توانید از تمام آنها استفاده کنید. به طور کلی، صرافی بایننس با ترکیبی از تنوع رمزارزها، حجم معاملات بالا، امنیت قوی، ابزارهای تحلیلی پیشرفته و پشتیبانی کاربران فعال، بهترین گزینه برای ترید رمزارزهاست. این صرافی به کاربران امکانات گسترده‌ای را ارائه می‌دهد و بسیاری از تریدرها و سرمایه‌گذاران در سراسر جهان به آن اعتماد دارند. همچنین صاحبان شبکه های بلاک چین و رمزارزها تمایل زیادی دارند تا شبکه یا ارز دیجیتال خود را بتوانند در این صرافی لیست کنند.

چگونه در بایننس ثبت نام کنیم

در ابتدا نیاز دارید که یک آی پی ثابت از یک کشور معتبر داشته باشید که پیشنهاد می کنیم اقدام به خرید آی پی ثابت امارات یا خرید آی پی ثابت ترکیه کنید و بعد در این صرافی مراحل ثبت نام و احراز هویت را پیش بروید.

برای ثبت نام در بایننس، مراحل زیر را دنبال کنید:

ورود به وبسایت بایننس: ابتدا به وبسایت اصلی بایننس www.binance.com مراجعه کنید.

ایجاد حساب کاربری: در صفحه اصلی بایننس، روی گزینه “ثبت نام” یا ” Sign up کلیک کنید.

پر کردن فرم ثبت نام: در این مرحله، شما باید فرم ثبت نام را پر کنید. اطلاعات شخصی مورد نیاز شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل و رمز عبور است. همچنین، باید کد امنیتی را در قسمت مربوطه وارد کنید.

تأیید ایمیل: بعد از پر کردن فرم ثبت نام، یک ایمیل تأیید از بایننس برای شما ارسال می‌شود. به ایمیل خود مراجعه کرده و بر روی لینک تأیید کلیک کنید.

تکمیل احراز هویت: پس از تأیید ایمیل، شما باید احراز هویت خود را تکمیل کنید. این شامل ارائه اسناد شناسایی مانند کارت ملی یا گذرنامه می‌شود. برای این منظور، به بخش “تأیید هویت” یا Identity Verificationدر حساب کاربری خود مراجعه کنید و اسناد مورد نیاز را آپلود کنید.

انتخاب روش امنیتی: بایننس امکانات امنیتی مانند تأیید دو عاملی  2faرا برای حساب کاربری ارائه می‌دهد. شما می‌توانید یک روش امنیتی را برای حساب خود انتخاب کنید و به تنظیمات مربوطه بروید.

شروع ترید: پس از تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت، شما می‌توانید به حساب کاربری خود وارد شده و با شروع ترید رمزارزها و استفاده از خدمات بایننس، از امکانات این صرافی بهره‌برداری کنید.

دقت داشته باشید که صرافی بایننس نیاز به احراز هویت با مدارکی دارد که از یک کشور معتبر می باشد.

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها