شنبه 1 اردیبهشت 1403
spot_img
خانهمطالب متفرقهانواع قفسه بندی انبار در اوژن سیستم جهان

انواع قفسه بندی انبار در اوژن سیستم جهان

اوژن سیستم جهان یکی از بزرگ ترین و باسابقه ترین شرکت های تولید کننده انواع قفسه های صنعتی در ایران است. برای اینکه با انواع قفسه بندی انبار آشنا شوید، خلاصه ایی از تعاریف و عناوین آن های را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

اوژن سیستم جهان در تولید قفسه بندی انبار ریلی و قفسه بندی انبار هوشمند یکی از اولین تولید کنندگانی است که توانسته است این محصولات را بومی سازی کند و با کیفیت جهانی به بازار ایران و جهان عرضه دارد.

از مهم ترین مزیت هایی که این نوع قفسه بندی در انبارها به وجود آورده اند، ذخیره سازی و بهینه سازی فضای موجود در انبار به منظور نگهداری و ذخیره اقلام و محصولات است.

 انواع قفسه بندی انبار

  • قفسه بندی انبار پالت راک اتوماتیک
  • قفسه بندی انبار ایزی راک ریلی
  • قفسه بندی انبار پانل راک ریلی
  • قفسه بندی انبار پوش بک
  • قفسه ایزی راک
  • قفسه پالت راک
  • قفسه پانل راک
  • قفسه خود راهرو
  • قفسه بالکی راک

 

قفسه بندی انبار پالت راک اتوماتیک

قفسه انبار پالت راک اتوماتیک از مهم ترین و کلیدی ترین محصولاتی است که در انبارهای صنعتی با کاهالای سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد.

این نوع قفسه بندی توسط صاحبان کسب و کار و تجارت، سفارش داده می شود. قابلیت تحمل وزن در این نوع قفسه بندی پالت راک به حداکثر ذخیره سازی در انواع قفسه بندی فلزی می رسد.

صرفه جویی 255 درصدی از ویژگی های منحصر به فردی است که می توان به آن اشاره کرد.

 

قفسه بندی انبار ایزی راک ریلی

این نوع قفسه بندی، یکی دیگر از محصولات پرکاربردی است که در انبارهای صنایع مختلف با کالای نیمه سبک و نیمه حجیم مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که از نام آن مشخص است، قفسه بندی ایزی راک بدون پیچ و مهره است که بسیار ساده انجام می پذیرد. استفاده از قفسه بندی انبار ایزی راک ریلی، مزیتی است که در ذخیره سازی فضای انبار به وجود می آورد.

چرا که با حرکت فرمان های تعبیه شده روی واحدهای قفسه بندی، می توان به قفسه مورد نظر به راحتی دسترسی داشت.

 

قفسه بندی انبار پانل راک ریلی

در این نوع قفسه بندی انبار محصولاتی طبقه بندی و ذخیره سازی می شوند که بتوان آن ها با نیروی دست و یا ماشین های مخصوص حمل و جابجایی بار انتقال داد.

در  قفسه بندی انبار پانل راک ریلی، کفپوش ها به عنوان طبقات درنظر گرفته می شوند. این کفپوش ها با کیفیت بالایی تولید می شوند به طوریکه بتوانند حجم نیمه سنگینی از اقلام و کالاها را تحمل کنند.

تفاوتی که در قفسه انبار پانل راک ریلی و ایزی راک ریلی وجود دارد در میزان تحمل بار و اندازه ی دهانه های قفسه ها و طبقات می باشد.

قفسه بندی انبار پوش بک

قفسه بندی انبار پوش بک یکی از انواع مدرنی از قفسه بندی است که دیگر نیازی به حرکت اضافه ی لیفتراک برای گذاشتن بار در قفسه ها وجود ندارد.

این نوع قفسه بندی دارای چند درجه شیب می باشد تا پالت سیاری که در آن تعبیه شده است به راحتی جابجا شود. بعد از گذاشتن بار روی این پالت، پالت به حرکت در می آید و بار را در دورترین نقطه ای در دسترس جایگذاری می کند و مجدد به ابتدای قفسه برای دریافت بار بعدی آماده می شود.

 

قفسه ایزی راک، پالت راک، پانل راک، بالکی راک و قفسه بندی انبار سردخانه ایی از قفسه بندی های ثابتی هستند که بسته به نوع کالا و سایز انبار مورد استفاده قرار می گیرند.

اوژن سیستم جهان با ارائه ی تمامی محصولات بالا با کیفیت جهانی در هر زمان پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. برای مشاوره، طراحی انبار، بازدید از انبار و هر گونه خواسته ی مرتبط با قفسه بندی انبار خود همین حالا با کارشناسان متخصص و حرفه ایی اوژن تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط

محبوب ترین ها